القائمة الرئيسية

الصفحات

code speed iptv starsat | يضم قنوات Bein Sport ضمن سلسلة سيرفرات قوية

code speed iptv starsat | يضم قنوات Bein Sport ضمن سلسلة سيرفرات قوية
code speed iptv starsat | يضم قنوات Bein Sport ضمن سلسلة سيرفرات قوية
 


بت لك مدريد معلش يعني لازم لازم لازم الكوره في مصر يبقى عليها رقيب يبقى زمن الكوره في مصر لها حد يحاسب احنا في مصر وكلنا في الناس كلها حتى اللي قال الاعمال التي هو في البيزنس في الكوره يعني ما تيجي تلاقي مثلا يعني رجل اعمال كبير ومشهور بدا بدا في المشاريع الاسكانيه لا دلوقتي ولcode sstv plus gratuit 2024ا يعمل مدينه كذا وفيها نادي ايوه وما فيش الرقابه عليها جدا جدا ما هو العالم كله هو في العالم كله بيلعب لعبه احنا بنلعبها ثانيه وكل الدنيا مطبقه اللوائح والنظم ولا والاتحاد كل الاتحاد الدولي بيقول لك كل الاتحاد الدولي في نظم معينه اللي هي الحاجات المزرعه الكبير اللي هو البيت الكبير ولكن انت قوانين اللي تناسبك انت اما تلعب يعني احنا ال



الكود الصحيح ل تطبيق speed iptv و ملف قنوات به 25 قمر




دولهفرقه ممكن احنا هنلعبلعبفرقه ليه يصحب ذلك فانت اللي بتنظف قوانين كانت كده ولكن من خلال الاتحاد الدولي ولكن انت اللي بتدي لهم من دونها اه انت البديل من دون سايحه يا عم هو قال لنا لازم تعمل والمحترفين لحد دلوقتي لسه ما عملناش دور محتاج الكلام ده وكان بقى له عشر سنين في الدرجه الثانيه تحت ما بوظت الدنيا نزلت سنه وسنه مش عايز يرفع يطلع مش عارف يطلع من القط من القوانين دي شويه تعمل نادولي عالاسطوره TV on the App Store - Appleاوزين محترفين شويه ثانيه عايزين ثلاث مجاميع شويه احنا هنا اعرف انت السنه دي كانت بتلعب وانا موجود فيها كلمتها في مجموعه الصعيد على ان الصعيد معجزه تاخذ الجيزه القاهره الجيزه القاهره والقاهره بقت مع قناه ما اعرفش ليه ايه اهواك والله يا فندم انا باكلمك هواك هو انا عايز لك الانديه وفي انديه بيقولوا عليها شركات هي اللي معي فلوس طب معلش اللي بيصرفمليون تحت ما بيصحى امال اللي صرفمليون دخان طب انا القيصرعشان اطلع هاتوا عليه وانا لازم ثاني من الميزانيه بتاعتي انا 


تفعيل سيرفر speed iptv على جهاز ستار سات 7060 - YouTube





بلعبالف مليون فندم القائمين على كره القدم هم اللي متجوزين كره القدم احنا قلنا في اتحاد الجديد في انتخابات واحده المنظومه ما فيش لجان وما حدش يعمل حاجه بمزاجه وهيبقى كله تبع اللوائح وهنمشي بالقوانين لقينا الاتحاد نفسه هو اللي بيتكلم في قوانين طب انت اديت الانديه دي وقت البيت الانديه دي فرصه انها تعد الكلام ده طب خلينا نتكلم شكل اللي جاي في الموسم الجديد هاولد الدوري الممتاز الدوري القسم الثاني الليstarsat activation code ممكن يتحرك شايفه ان هو عامل اجمل ما احنا كلمنا في المدربين الاجانب وخلاص هي بقى او ولد من هو المدير الفني المدير الفني للاتحاد لازم يقعد مع المدير الفني للدرجه الاولى المنتخب الاول يحط الجدول ويحط ويحط السيسي ارتباطنا كلها في كاس عالم هيتعمل اول السنه في يناير يبقى انت عندك في توقف طب انت مش هيبقى لك مسابقات او انت بتشتغل في كاس العالم في الدوري بتاعك ماشي يعني فيانا ماشي كده يعني الدولي شغال عندنا الدول عندنا يبدا في عشراوحاجه زي كده يعن



تفعيل سيرفر speed iptv على جهاز ستار سات 7060




ي طيب انت نظامه ايه حل الدوري بتاعنا ولا هيبدا فيو ربنا يسهل لنا لازم نحط في جدول الراجل اي مدير اجنبي بيشتغل في مصر اما بيروح يقول لك لا انا اشتغلت في حته ما غريبه فندم انا نفسي الجدول بتاعنا يتحطماتش للفرقه كلها في يوم كذا هتلعب يوم كذا هتلعب في اوروبا كلها فن لو جئتيسنين تحتها الفرق كلها موجوده وناس حجز التذاكر من قبل ما يبدا جدول ابدا احنا عندنا افريقيا طب ما هو بره في اوروبا الكونفدراليه هناك عأكواد شاهد vip مجاناندهم وفي ثاني ده مشكله ان انا مش باقول لك كلام جميل ولكن بتجيء طلبات من الانديه هو الاتحاد بيمشي الانديه ولا انديه بمشي الاتحاد زي عندنا برده مش كله يجي عندنا حد يقول لك لا انا هاعمل لا مش هالعب لا انا لا ما فيش حاجه اسمها كده احنا دوله القانون طالما في لائحه في قانون تعمل لي يمشي على كل ويمشي على اي تطور حصل في المرحله الاخيره لو شايف حضرتك لسه مش شايف لا مش شايف مش هيبقى عشان شاطرين ما بيشتغلوش عشان ما هوش تعداد ليه عشان اللي موجود عندنا في مصر مش بيقول المنتخب الاتحاد او موجود ما عملش حاجه ثانيه حاجه ثانيه انا ما عنديش فلوس السنه اللي فاتت حضرتك عشر فرق بين 



كود تفعيل ستار سات iptv - اخبار 24




فعل حبوب بين المصريين والله في مدربين كويسين جدا افضل من اللي ماسكين دلوقت في الدوري الممتاز بس للاسف ما باخدش فرصه انا مش قلت عشان نفسي والله احمد سامي حد كان يسمع علي ماهر ولكن المدربين الشطرنج ياماخذه فرصه الله اكبر عليهم حماده النحاس ولكن عماد برده في شويه حاجات والنجوم في الملعب معلش ما تزعليش مني يعني احمد سامي ملقتش زيك خلي بالك حضرتك عماد ما لقيتش يعني زي كاس العالم ولا الانبياء ولكن انا باتكلم على ايه انك انت من كل انت ما يكون العيب في انا مع قرار ان المدرب لو مشي ما ينفعش ثانيstar 10 iptv يقول لك لا ده عدي ماتش ده انا خلصت الدور الاولاني خلص وانا لسه ممكن امسك يجيب له ماتش مؤجل عشان هو يمسك ويرحلون ماتش لا ده الكلام ده احنا تحايل على القانون احنا بنعمل القانون عشان ادور على سهراته حساسه لا احنا عايزين يبقى بلد قانون ولاده نفس ننفذ اللي احنا بنقوله واللي رايح واي حد مش موافق على الكلام ده ما يبقى يطلع من المنظف اقوى طبعا لا انا شايف ان الانديه بتاعتنا اقوى من اللي ممكن في في فرق بتلعبش دوله تلعب مرتين ثلاثه لحد ما تخلص دوري افريقيا بتاعها ده اخذته بقى ما اخذت وش و تيجي تلعب في الدوري المصري الثاني وتنام على المواعيد بمزاجها ايه اللي اذا كان فيه نادي ثاني بيقعد يقول لي لا ومش لا و


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
كود تفعيل iptv لرسيفر ستار سات 2024 مجاني يحتوي على جميع القنوات
myhd iptv activation code free 2024
تحميل الفلاش apollo iptv 2024
تحديث سوفت راوتر tp-link td-w9960 ليعمل علي جميع شركات الانترنت
كود تفعيل كوبرا بلس 2024 مجانا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع