القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات شاشه تورنيدو 58 سمارت

ملف قنوات شاشه تورنيدو 58 سمارت
ملف قنوات شاشه تورنيدو 58 سمارت



 من ملف كبيcode nashareر او من قاعده بيانات او من اي ملف وتحطها لي وشقاوتك قال لما يرن والله العظيم يعني لو عدي محتاج اجيب طيارتهم الموجوده في كل عمود من اعمده الاقتصاد كل عميل الطبي" ملف قنوات شاشة تورنيدو 32er9500e 2024 "عي هتروح تعمل سيرش على بيانات العميل دهالصفحه ملف قنوات شاشة تورنيدو 32es9500e 2024 بتاعه او تحطهم تحت بعض وتعمل كوندشن رسومات وتختار فلتر بيكلر وبعد كده تجيب العمل التطوعي في طرق كثير كذا وكذا وكذا مواصفات رسيف ارت


 سات 444لك انتظارنا فضلهم ايام وعدت الفخم يعني على سبيل المثال انا عندي الملف ده وعندي الملفات بتاعه العملاء الاسم والموبايل ورقم القومي ونوع العمل وعندي مجموعملف قن" شاشة تورنيدو 32 سمارت رسيفر داخلي "وات grouhy 9000 mini hd 2024 الاحمره منهم يعترض نزول ملك ملف قنوات شاشة تورنيدو 2024 اسم دينا سالف كيس أيا كان العلم وعندي مجموعه منهم من يكون دول اللي هم مثلا عملاء محتاج استورد اواجيب رقم الموبايل و لقومي ونوع العمل لكل واحد أ






و الكلام من دون من الملف الكبير طبعا انا مش هاخد اسم اسمه روح اعمل سيرش عليه هنا وهcode dragon iptvتفضلي وضياع الوقت لكن احنا بنستخدم البلوك عشان احنا بنعمل الموضوع ده و بطاطس هنبدا ان احنا نقف في الخليه اللي احنا محتاجين نحط فيها البيانات احنامواصفات رسيفر super x 3030 هنكمل الاول ملف قنوات شاشة تورنيدو 32 2024 الروضه او السطر اللي فيه بيانات" ملف قنوات شاشة تورنيدو سمارت 32 " العاملين الاولاني وبعد كده بدات الملء التلقائي هنعمل لقيتها فين او هنسحب كده في هيثم احنا نكمل كل العملاء هبدا باول عام


لين اللي هو محمد احمد هقفل خليه اللي هي فيه هتلاقي عندي ظهر لي بعض المعادلات اللي جوده او اللي انا استخدمتها مؤخرا لو هيcode renbow tv مش ظاهر عندك البلوك في المعادلات اللي موجودة دي حضرتك هتروح على الموت باسم تليفون مختار كون عشان نجيب لك كل الم" ملف قنوات شاشة تورنيدو 43er9500e "عدلات و هتنزل تحت خالص هتلاقي معادلة البنوك بعد كده اختار البلوكات و ادوس عليها برجلي هتلاقي يظهر مربع الحوار ده في المربع ده في الخنقة وعينيه هو






 بيقول لapolo iptvي بلوك بلوك او القي اللي انت عايزني ابعليها فان هتدوس على المربعات تحديد وقل له انا عايزك تبص لي عليها الاسم اللي هو محمد احمد وانتر بعد كده بيقول لي انت ملف قنوات شاشه تورنيدو 58 سمارت عايز تبص عليه تقريبا سالني انت عايزني ادور على محمد احمد شيبه عرب دايس على موقع حديد ونروح قاعده بيانات العملاء وحدد له المكان اللي فيه معهم بسcode red iptv هنا فيه حاجه مهمه جدا الناس وفي ناس كثير كثير بتقول" شاشة تورنيدو 32 رسيفر داخلي " المعادله مش


 ناجحه معي لان هو ما بنت تمشي بالشورت ده الشورت ده هو ايمي يكون العمود اللي في ذليل بتاعي الدليل يعني المعلومه اللي هدور عليها وهنا الاسم تكالمموقع تجديد سيرفر apolloعلومات الموجوده في العمود ال معنى يعني ما ينفعش الاسم يبقى موجود هنا او موجود هنا لازم يكون في العمود الاولانيه فهنا الاسم موجود في ملف قنوات شاشة تورنيدو 43 العمود الاولاني كيف احدد من اول الدليل بتاعي اللي هو الا" شاشه تورنيدو 50 سمارت "سم وامشي لحد ما لاقي العمود اللي فيه معلومه






 اللي انا عايزها طبعا العمود اللي فيلم علوم اللي انا عايملف قنوات infinity sat 9977زها و العمود الثاني انا احد العمود الاول والثاني والله سنتر بعد كده الكلام تكست نمبر  مه اللي انت عايزها اول معلومه اللي انت عايزها موجوده في العمودرقمك ونلاحcode dragon iptv gratuitظ هنا أن هو بيسألني على رقم ملف قنوات تورنيدو العمود ماليش دعوه ان الاكسل اللي بيسميه الكولا ارقام هاقول النت العودة رقم واحد والعمود رقم اثنين يبقى المعلومه بتاعتي موجودة في العمود ر


قم اثنين بعد كده الراجل وكافح قول له زيرو باقول له انتر تمام هو جاب لي أن محمد احمد رقم م" ملف قنوات شاشة تورنيدو 32er9300e "وبايله اموقع تجديد سيرفر g-shareلرقم ده واخره طيب وبعد كده هتلاقي من المعلومه الثانيه اللي انا محتاج اجيبها من الملف الكبير وهي راحه القومي انا برده بنفس الطريقه هاروح على الاكس من الاف اكس هم الاب v او من الفرمله واختار اف اكس او ان انا اكتب المعادلة منور يعني انا ادوس يساوي






 وبعد كده اكتب دي لو كان هو هتلاقيه ظهرت لي بس متقدمه شويه محتاج" ملف قنوات شاشه "ه لكن احنا بتوع راسنا في المعادلة وخلينا كويس عشان نقدر نكتب الشروط بتاعتها ارتب البيانات الهاتف احنا خلينا نشتغل باسهل طريقة واسهل طريقه وهastra 10100t1 hd miniي كده هاجى هنا وقل لي اختار لي ملف قنوات شاشة تورنيدو wt-0l96 او هات لي الما انتينو واقول له افتح لي البلوك بيقول لي مثلا اتعودنا وشفناها في المعلومه اللي فاتت بيقول لي لو كابريو قيمه الليعايز ابص عليها برده هنا هو الاسم اللي


 هيبص عليه بعد كده والله انت وتسيبوا الريق او المكان اللى هيطول فيه على الاسم ده واقول له طب ما اجي احددcode red iptv 2024 له مش احدد له العمودين دول بس دريل هيدور عليك بعد كده المعلومه دي انا عايزها الرقم القومي موجود في ال" سعر بانل شاشة تورنيدو 43 "عمود الثالث انا هامشي لحد ما وصلت للعمود الثالث واقول له انتر بعد كده باقول له المعلومه اللي انا عايزها الكلام بيكتب لمبه المعدومه موجوده في العمود الثالثه في ثلاثه وبعد كده اكتب ل زيرو وامتى تمام جاب لي الرقم القومي ن


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
ملف قنوات نايل سات 2024 skyline 222i
استعادة كود تفعيل GOGO iptv 2024 تناسب جميع الرسيفرات
iptv apollo gratuit 2024
مجموعة كودات تفعيل رسيفر IQ 999 full HD افضل رسيفر اندرويد
تجديد اشتراك apollo مجانا 2024
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع