القائمة الرئيسية

الصفحات

سيرفر dqcam مجاني 2024
سيرفر dqcam مجاني 2024



 حضرتك انا موجود انا اصالحك يعني قبل الميعاد بتاع البطوله الماتش الثلاثاء فادي الدم ربع ساعه ان هي طبعا اولاد مازن بصراحه ادي الماتش كان الجو حل يعني الجو يوم هابقى تحت لا ما كانتش dqcam pin code free 2024 المطره وديته وكده انا مش عايز يعني بعض الناس بقى وصليت ولا فيه ما المطر انا باشرح واقع انا عشته داخل الدوره الاولمبيه ادي مشهد زي ده اللعيبه بتاعه لما روحنا الملعب لقينا فرنسا موجوده بس هذا نفسها فوجئنا برده مسافر فرنسا ثلاث لاعبين ما شاء الله عيال اولاد لسه بدايه فرح يعني احنا كنا برده


 الجهاز الفني بنجي" dscam code 2024 "ب الماتشات بتاع الفرنساوي من غير ما اقول لك عليها دلوقت خالص الشوط الاول فييراضينا لضربه جزاء قعدنا بقى ما بين الشوطين نفسي عيال ما احنا عايزين نرجع بالكاف احنا اوعدنا الشعب المصري ان احنا نرجع له حاجه مميز و شعب النصر لان الشعب المصري عايز يفتح احنا عايزين زوج لما اوصل الفئات السهم اللي الناس في مصر بتحترم هذه الفئه ان احنا نرجع ونهدي اللي انقذها من الضياع باقول له احنا داعمين للقياده ال"






 سيرفرات dqcam "سياسيه داعمين ان احنا نقول ان احنا بارقه الامل في فضل مال لابس ابتساما الرياضه المصريه و خصوصا ان المنتخب الاول يعني فتشمل نحن مستعدون طلع كاس العالم وماتش مين عدنان دفع ونعمل على اساس ان ربنا يكرم عمل يتوضا عمنا كثير وصلت النهايه واحد والمخرجالماتش الثاني بقى كابتن عارف كود dqcam ده لو كنا تعادلنا فيه او كانت لنا نتيجه كان هيبقى الدنيا مختلفه انا بس انا كنت بصور البس واحنا خارجين من الفندق الاتوبيس من ده الضرب الجزائريه ضربه الجزاء علي


كم انت والملعب وانا باقول له سته تشوف الملح ولكن كويسه وهو كبير والملعب برده مميز يعني بالنسبه لي الملعب مميز ثاني بقى ما عدتش استنى بقى احنا من الفوز واح" dq cam "نا طالعين من بالليل المطره قلنا بقى معلش عندنا اسماعيل ده حاجه حاجه حاجه صح يعني انت فين يا معلم يوسف الكره الرئيسي ده كان جاي من الاستاذ رجع هو درجه دخلت انا بقيت سعيد الاحمد الولد ده بقى الكلام ده كان هو يرجع ويخش على ا  هو ميت ميت يعني عاوزين اللعبه اللي هيقول لي يعني من






 الحاجات من تقليل الواحد اللي احنا نختم بالمراه عاديه تبقى دي بس عايز ايه ده نزود عناصر جديده كده صغير هتوصل بشكل معي فرح ما" dscam pin code free 2024 " عدتش فاكراني بقى اللي هي برده يعني هي هي المرشحه يعني هي كده بس من الحاجات الجميله اللي الواحد برده قعدنا نبحث عليها قالوا دكتور عادي سيرفر dqcam اوكرانيا اللي فيها حاجه ارجوك انا بقيت اقول الشخصين  اوكرانيا من الجيش عشان الظروف اللي عندها ولقينا من الحاجات اللي احنا قعدنا ستات لي عليها نشوف


 اكرامي به لانهم معسكرين في دوله ثانيه فطرت من قبل الحرب عشان لو مهتم لك كثير بمركزين انا رايح حاجه اخذ البطوله وحاطين فرضتم ياخذ البطوله فانا بابا ماما احنا هنقضيها زي ما ادينا مع فرنسا لو الجو المتنازل لازم المباراه ساعتها احنا في الطريق امطار ما عرفناش في الملعب نزل الجهاز الفني حتى ا" تفعيل dqcam "لجهاز الفني شافني ارضيه الملعب اثناء البرده فيها غلطه لسه مستمره وبرده وفي اولادنا يعني احنا ما كناش يعني جاهزين اللي هناك مطره بالشكل الصعب ده اوكرانيا ممكن تكون واخذ على الباب






 بتاعهم يشتغل من السلبيات و كان قراري برده جوه قبل نيجي من البطوله ان انا لازم يتعاقب وانا شايف ان هو ليه احتكاك ما بين اللاعب اللاعب بطريقه اه معلش هو ممكن تلعب على الكوره بس dscam code ان انت تلعب يعني يبقى في احتكاك بدون كوره صعبه اخذت الن" free dscam code 2024 "ظام لما اخذ الانذار ده اللاعب فوفه اسم حسام فلما اخذ الهزار انا الخاشي يعني انا كنت برده ثاني وجهتنا ان انا متوسط في الماتش ده في تحت يعني بتاع المدير الفني للمنتخب و لكن برده بنقوله الولد انا حاسس


كن ياخذ الكارت وفعلا وبيساعد خذوا الشخصيه ده ثمانيه ريحته وهو بياخذ الحكم صفر بالنهايه الشوط الاولاني احنا بقى هنعدل بقى في الشوط الثاني بنبص والنتيجه كانتاوما احنا بنقول ايه طب بص لقيت الحكم طالع يجري وراء اللعب في ضبطك على اللاعب اقرا طالما ده سلوك سايحه دار الغفران احنا بقينا ايه شرفتنا يا كابتن شفتيني مشكلتين عندي الجو الجو ولع ولع النار فبدات الامور معدتش فيها تكافؤ ما بين الفئتين وخ" code dqcam "صوصا انت بتاعه مين اللي هي مش حر نتعرف احنا






 كنا بره الدنيا مع الامطار الامطار اتخن طفل فى اسبوع عشان ما بفتحش امطار غزيره مستمر الواحد احنا كنا لابسين ترنجين فوق بعض معاك فلوس فوق وعلى اللي هيسمع الكلام احنا بره اش تفعيل dqcam  ماثر لاعب اللي هي بتبقى ونازل مجنون وطالع مشغول وما عندوش فرصه من غير في الليل لو حاجه زي كده طيب ليهاللي هيبقى موجود بقى ده انت عمال بتكتب فيهم بتعملهم بتكلمهم وترسله كل الحا" dscam code 2024 free "جات دي كلها وسنفور جنى بوسه غريب سوشيال لاي صديق معك ب


س بامانه ما فيهاش كلام ثاني حاجه ثاني لاب الرياض مصر اللي هي الحاجات انت بتلعب في الميه ما ينفعش تحكي بكره فانت اصلا لازم تشوفي كل ح كل حاجه في الماتش بتاع فرنسا كابتن التاخير ده شوف بقى حضرتك لما اتجوزك اللي هو مع الارجنتين معلش لقيت واولادها بيلعب كوره بقى ميدو جمل في الملعب انا بقيت سعيد بقيت بشكر الجهاز الفني اشكر الناس المسافات والارجنتين كان عندنا ان شاء الله ولاوعيد سعيد بنك الاسطوره الطيبه ادمان حصل بقى فراخ بطريقه وصلوا ان هم ثلاث



ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية



 
balance iptv active code 2024
موقع مدهش يمنحك تنشيط 2024 Red IPTV APK مشمول النسخة المجانية
تحميل برنامج فك الضغط المجاني Bandizip للكمبيوتر نواة 32 بت
سعر رسيفر galaxy 999 hd الابيض وعرض محتويات الجهاز مراجعة شامله
كودات رسيفر تايجر iptv مجانا 2024
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع